Κανάλι 1, Πειραιάς, 90,4 FM, Ραδιοχρονογράφημα, μεσημέρι παρά κάτι, όπως πάντα, κι ας μην ξεχνάμε στα νάματα της Τέχνης πάντα να βουτάμε!
Άλλο Ζέτα Μακρή κι άλλο Ορέστης Μακρής
Καλοί οι πολιτικοί, μοχθούν να οργανώνουν, να συντονίζουν, να προσφέρουν προοπτικές. Από πιτσιρικάδες, η γενιά μου, μια αυτοσχέδια, σχεδόν χειροποίητη γενιά, φορτωνόταν με έξι, εφτά εφημερίδες παραμάσχαλα καθημερινώς, έτρωγε ώρες με συζητήσεις έντονες στα καφενεία όπου γαλουχηθήκαμε, μιας και θελήσαμε να εμπλακούμε στην πολιτική, με ακραίες καμιά φορά τάσεις, μα πάντα με ανιδιοτέλεια, θέλω να σκέφτομαι. Είχαμε μια καλή τύχη. Συνδυάσαμε τούτη την επίμονη ενασχόληση με μιαν άλλη, εξίσου επίμονη: με την απόλαυση της τέχνης και τη μαθητεία στην τέχνη – κάτι που λείπει από τους πολιτικούς μας ολοένα και περισσότερο. Προσέρχονται στην τέχνη θαρρείς από υποχρέωση, βαρυγκομούντες, σαν να μην μπορούν πλέον να νιώσουν την παραμικρή μέθεξη, σάμπως να είναι η τέχνη ένας ζοφερός λαβύρινθος. Απεναντίας, εμείς περιπλανιόμαστε, τότε και τώρα, στις ατραπούς της τέχνης πότε με καρδιά ελαφριά, έτσι για να ξεσκάσουμε, και πότε με σέβας μεγάλο, μπαίνοντας στα μέλαθρα της τέχνης με ευλάβεια, έτοιμοι να αισθανθούμε ταραχές, συγκλονισμούς, πάθη, έτοιμοι ν’ αλλάξουμε ρότα, να αλλάξουμε τρόπο δεξίωσης των πραγμάτων της ζωής και να αλλάξουμε επίσης τον τρόπο έκφρασής μας, τον τρόπο με τον οποίο μιλάμε, γράφουμε, ζωγραφίζουμε, απευθυνόμαστε.
Έτσι μπορούσαμε ν’ απολαύσουμε τον Ορέστη Μακρή, τον Σταύρο Παράβα που έφυγε κι αυτός, μόνος και πικραμένος όπως διαβάσαμε, την Γεωργία Βασιλειάδου, αλλά και τον Παζολίνι, τον Αντονιόνι, τον Ταρκόφσκι, και, πιο πρόσφατα, τον Μπέλα Ταρ. Κι ακόμα, παρά την όποια χλεύη έχουμε υποστεί γι’ αυτό, να την καρακαταβρίσκουμε με Ρεπάνη, με Στράτο, και με Άκη Πάνου, ενώ ταυτοχρόνως μας τρέλαινε ο Κολτρέιν, μας απογείωνε ο Γιάννης Χρήστου, μας έστελνε αδιάβαστους ο Τζον Κέιτζ.
Θα σας διαβάσω ένα απόσπασμα από την εντός εισαγωγικών, όπως το ήθελε ο ίδιος, «Απολογία» του Γιάννη Τσαρούχη, από το κομψό τομίδιο «Ανάμεσα σε Ανατολή και Δύση – Πέντε Κείμενα» (εκδόσεις Άγρα), και θα συνεχίσω με κάποιες παροτρύνσεις.
Το απόσπασμα: «Αγαπώ την Κάλλας και τη Σωτηρία Μπέλλου. Και δεν αισθάνομαι διχασμένος. Ας κοπιάσουν όσοι σκανδαλίζονται γι’ αυτό να καταλάβουν τι μου συμβαίνει. Εγώ πάντως κοπίασα και κοπιάζω να βρω μια τάξη και μια ισορροπία. Θέλω συνεχώς να γνωρίζω και να ξεκαθαρίζω. Για να είμαι ελεύθερος ν’ αγαπήσω απόλυτα. Δεν μ’ ενδιαφέρουν οι προηγούμενες επιτυχίες. Είναι φυσικό να θέλω να κάνω ελληνικό ό,τι μ’ αρέσει στην Αναγέννηση. Αλλά ποτέ δεν θέλησα να γίνω Ιταλός».
Οι παροτρύνσεις: καλή η Ζέτα Μακρή αλλά να την αντισταθμίζουμε με ολίγη από Ορέστη Μακρή. Καλή η Γιάννα Αγγελοπούλου, αλλά ας ανοίγουμε πιο συχνά την πόρτα μας στον Θόδωρο Αγγελόπουλο. Ας ξεχνάμε ολοένα και περισσότερο τον Τζορτζ Μπους κι ας θυμόμαστε ολοένα και περισσότερο την Κέιτ Μπους. Κι όταν κάνουμε τη βόλτα μας στο Ζάππειο να μην λησμονούμε να θυμόμαστε τον Φρανκ Ζάππα. Και στων ημερών και των νυχτών μας το Κενό, ας αντιπαραθέτουμε τα ευφυή έργα του Ρεϊμόν Κενώ.
Γιώργος-Ίκαρος Μπαμπασάκης
Πλατεία Παπαδιαμάντη, 17/09/08
55 σχόλια:
Παρακαλείται ο "Λευτέρης, Ξάνθη (not)" να επισυνάψει έναν κατάλογο των δημιουργών και λοιπών ατόμων που for the love of God δεν θέλει να τους πιάνουμε στο στόμα μας. Ή μήπως μόνο του Άκη Πάνου το πρόσωπο και το έργο έχει αναλάβει να προστατέψει από τους βέβηλους και τους άσχετους. Εγώ ήθελα, φερειπείν, να γράψω δυο κουβέντες για τον Πεντζίκη, αλλά ομολογώ πως τώρα διστάζω λίγο...
Μεγάλες κακοήθειες μικρών ανθρώπων : ας μας πει ο Λευτέρης (που προφανώς δεν έχει επώνυμο) γιατί ο ίδιος δεν μπορεί να είναι γαμώ τα παιδιά, δεν μπορεί να ρίξει κανένα γκομένακι, δεν μπορεί να κάνει ραδιόφωνο, δεν έχει μυρωδιά από γραφή διηγήματος (έστω και -λέμε τώρα), δεν ικανός να κάνει τον καμπόσο στο κρασί σε μια ταβέρνα - γιατί αν τα μπορούσε όλα τα παραπάνω μάλλον δεν θα ασχολιόταν με άλλους, τους οποίους ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ φθονεί.. Τώρα ο/η Λευτέρης (αυτό παραμένει ανεξιχνίαστο στο διαδικτυακό βόθρο)αν έχει άποψη περί Μπαμπασάκη, Πεντζίκη (αγαπητέ Μπάμπη), Πάνου και Λάγιο.. παραμένει επίσης ανεξιχνιαστό.. γιατί στα λόγια όλοι καλοί είμαστε.. μα for the love of god (sic!)
@Ξανθή Λεύτερη (που λέει ο λόγγος): Απαπαπά, σιγά μην εμπλακώ με τέτοιες ιστορίες, φοβάμαι, ο χέστης, ο Λάγιος ήταν εύκολη ζουζού-ιστορία, μια αδελφή Νόμιμο Διάδοχο είχε, slow the eggs, ο άλλος μπορεί να στείλει από το Υπερπέραν τίποτις μπιστουλάδες να με ξεκάνουσιν, χέζομαι, πάνω μου τα κάνω, ήμαρτον, τον αφήνω, τον Πάνου, στην λεύτερη ξανθότητά σας πάνου!
@ξανθολεύτερος: Πάντως, Τεράστιε, αν σου κάνει κέφι να υπερασπιστείς τον Φονιά, και να εκφέρεις σε μια γερή παρέα ΕΠΩΝΥΜΩΝ τις όποιες ιδέες σου, έλα από το Barrio, την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου, να δεις κι από κοντά τι κουμάσια είμαστε, να δούμε κι εμείς από κοντά τι υποστηρικτής του Φονιά είσαι!
@Αυτός που κάνει φονικό λέγεται φονιάς είτε ζει είτε τα λέει με τους αγγέλους εκεί πάνω. Ο Πάνου ήταν, και παραμένει, απ' τους αγαπημένους μου. Το τι νομιμοποιούμαι να κρίνω, μέσα μάλιστα στο σπίτι μου, σε τούτο εδώ το blog, είναι δική μου ιστορία. Αντίο!
@ανώνυμος/η: Σεις είστε καρασυντηρητικός/ή που μιλάτε σαν παλαιοημερολογίτης κνίτης της δεκαετίας του Εβδομήντα. Και που βρίζετε. Λακέδες δεν υπάρχουν στην καλή μας την παρέα, μονάχα Φίλοι, Συμπότες, Συνομιλητές. Και δεν κολακεύουμε, ξέρετε, ούτε τη γενιά μας ούτε εμάς. Λέμε όσα έγιναν. Απλώς.
Φέξε μου και γλίστρησα.. ο ασήμαντος Λευτέρης από την Ξάνθη λακές ασήμαντων Ελλήνων, θα παραμένει μια ζωή ασήμαντος και μια ζωή στην Ξάνθη, ανίκανος να φτιάξει οποιοδήποτε Βακχικόν.. γελοίε!
γελοίος ο μάρκαρης, γελοίος ο κακίσης, γελοίος ο ανεστόπουλος, γελοίος ο βαρβέρης, γελοίος ο πανουσόπουλος, γελοίος ο κουνενής, γελοίος ο παστάκας, γελοίος ο γκούμας, γελοία η ρικάκη και η κονδύλη, γελοίος ο αντιόχου, γελοίος ο λειβαδάς, γελοίος ο παπαντωνόπουλος, γελοία η αλεξοπούλου, γελοίος ο αιναλής, γελοία, γελοίος ο μουζάκης, γελοίος ο βιολάρης, γελοίος... γελοίος..
κι εσύ τι είσαι, Λευτέρη, σοβαρός? ή μήπως κάτι περίσσοτερο από όλους τους επιφανείς παραπάνω που έστειλαν ΑΝΕΚΔΟΤΑ κείμενα στο Βακχικόν?
όταν λέω "φέξε μου και γλίστρησα" κάτι ξέρω.. και μερικοί 24άρηδες είναι πιο ώριμοι από τους διπλάσιους στα χρόνια τους..
μας for the love of god!
@ανώνυμος/η: Τζέρτζελο εσείς; Τζέρτζελο κι εγώ! Ιδού, λοιπόν: σβήνω τα των ανωνύμων, κρατάω τα δικά μας! Χαχαχαχαχαχα!!!! Και η νοούσα νοσούσα!!! Adieu!!!
Φαίνεται, λοιπόν, ανώνυμε/ανώνυμοι πως δεν μπορείς/μπορείτε να διακρίνετε τη διαφορά ανάμεσα στο "μιλώ" και "κάνω εμετό".Φλωράκια!!!
@ανώνυμος/η: Αυτό, Τεράστιε/α θα σ' το αφήσω αυτό (για λίγο), γιατί τιμάμε ό,τι μας ταπώνει και μας ωθεί σε ανηλεή αυτοκριτική. Αμέ!
ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΥΔΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΜΠΑΜΠΑΣΑΚΗ ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ : ΟΙ ΑΓΑΜΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΤΥ.. ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ ΜΟΥ.. ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ..
ΣΤΑΚΑ ΣΤΑΚΑ.. ΚΑΝΩ ΚΑΡΙΕΡΑ ΧΑΡΗ ΣΤΟ ΜΠΑΜΠΑΣΑΚΗ?? ΔΗΛΑΔΗ Ο ΜΠΑΜΠΑΣΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΝΕΑΡΟΥΣ Ε? ΧΑΧΑΧΑ.
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΣΥΚΩΤΙ ΜΟΥ ΘΑ ΧΑΛΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΑΡΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΚΑΡΙΕΡΑ ΘΑ ΚΑΝΩ.
ΠΑΙΔΕΣ Ή ΠΑΙΔΟΥΛΕΣ.. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΚΟΚΟ ΑΣ ΕΡΘΕΙ.. ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΕΣ ΤΡΙΧΕΣ!
ΧΑΧΑΧΑ (ΑΚΟΥ ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ? ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝ?)
[EXΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΣ, ΓΕΛΟΙΟΣ, ΛΑΚΕΣ, ΑΤΡΙΧΟΣ (!!!), ΜΠΕΤΟΝ, ΑΝΑΠΗΡΟΣ, ΤΣΙΤΣΙΦΙΟΓΚΟΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΙ ΑΛΛΑ.. ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΣΒΗΣΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣΑΚΗΣ-ΝΤΕΜΠΟΡ.. ΓΙΑΤΙ -ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ- ΔΟΥΛΕΥΑ, Α! ΣΟΡΥ ΧΑΡΗ ΣΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑΣΑΚΗ)
Υ.Γ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΓΕΡΗ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ BURBERRY'S ΑΣ ΒΑΛΕΙ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΝΟ.. ΑΝΤΕ ΚΟΤΕΣ, ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ!
ΠΡΩΤΟΝ, ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΨΥΧΡΑΙΜΟΣ.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΒΡΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.
ΤΡΙΤΟΝ, ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΝΩ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑΣ, ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ, ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΙΝΙΑ ΣΕ ΥΨΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΣ -ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ- ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ.
ΤΕΤΑΡΤΟΝ, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΣΥΝΟΜΙΛΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ/Α ΧΩΡΙΣ ΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ Ε Ξ Α Κ Ο Λ Ο Υ Θ Ω ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΩ ΜΥΝΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ Ε Π Ω Ν Υ Μ Ο ΜΕ ΞΑΝΑΠΟΚΑΛΕΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!
(ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ ΡΕ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ? ΔΛΔ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ Π..Α, ΚΑΙ ΞΎΛΟ ΚΑΙ ΣΟΥΒΛΑ, ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΣΤΗΝ "ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ"?)
Υ.Γ. ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΟ ΕΣΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΟΙ..
Υ.Γ. 2 ΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΡΤΙΣΣΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕΙΛ, ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΪΤ, ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΟ? ΞΑΝΑΛΕΩ : ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΚΟΤΕΣ?
ΘΕΝΚΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΙΚΑΡΕ, ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ ON AIR ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ, ΚΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΡΑΒΑΝΕ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΤΟΥΣ!
ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΚΩΛΟΥ ΞΕΡΑΣΜΑΤΑ.
ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΑΧΗ ΤΡΑΜΠΟΥΚΕ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ!
(ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΗΘΟΥΣ, ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ.. ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ)
ΑΝΤΙΟ ΜΙΚΡΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ!
Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΜΕΙΩΤΗ ΕΝΤΑΣΗ.. ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ..
ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΤΩΝ ΜΠΛΟΓΚΣ ΝΑΙ..
ΣΤΟ ΒΑΚΧΙΚΟΝ ΓΙΑΤΙ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ? ΣΚΑΣΑΝ ΜΥΤΗ ΤΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΤΙΝΑΡΙΑ!
ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ.. ΣΑΝ ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΗ ΦΤΥΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ!
ΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΥΦΟΣ MR οr ΜRS, ΓΝΩΣΤΟ ΚΟΠΙΑΡΙΣΜΕΝΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΦΟΛΟΓΙΚΑ ΟΣΟ ΥΨΗΛΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΚΑΤΑ!
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΡΑΔΥ ΡΕΕΕ.. ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΥΝΑΝΕΣ ΤΟΥ PC!!
ΝΕΣΤΟΡΑΚΟΣ.. ΜΕ Ο ΜΙΚΡΕ...
ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!
ΔΩΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ!
ΒΑΡΑΩ ΕΝΑ ΝΤΕΦΙ, ΔΕΚΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ!
ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΤΟ ΚΕΦΙ!
ΤΟΣΟΙ ΑΥΝΑΝΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΟΙ:
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΧΑΙ ΠΑΩ ΓΙΑ ΠΟΤΟ ΣΤΟ BOOZE, ΘΑ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΩ? ΠΟΣΑ ΜΝΜ ΘΑ ΒΡΩ?
ΠΑΜΕ ΜΑΓΚΕΣ, ΓΟΥΣΤΑΡΩ..
ΥΓ. Α ΡΕ ΙΚΑΡΕ ΕΙΣΑΙ ΕΞΩ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙΣ ΤΑ ΚΑΛΑ..
Ανώνυμε,έχεις πάθει χοντρή ζημιά.Έλα, ησύχασε και κάνε υπομονή!Όλα σ' αυτή τη ζωή είναι περαστικά!
Διορθώνω ένα μικρό σου λαθάκι.Δεν είμαι 50 χρονών αλλά 125.Λίγο ακόμα και θα γίνω ο γηραιότερος άνθρωπος πάνω στη γη.Μήπως θέλεις να γραφτούμε παρέα στο βιβλίο Γκίνες;
Δημοσίευση σχολίου