Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 16 Απριλίου 2008

ΣΤΥΛ


ΜΠΑΜΠΑΣΑΚΗΣ ΠΡΟΣ ΚΑΛΑΪΤΖΗ
Φίλε Γιάννη,
χθες μου τηλεφώνησε ο φίλτατος Χρήστος για να μου ζητήσει συνεργασία για το τεύχος Μαΐου. Σου στέλνω, λοιπόν, το συνημμένο, το οποίο είναι ο πρόλογός μου στο πειραματικό βιβλίο «Μάης 68» που ετοίμασα, μαζί με τον Πάρι Κούτσικο, και που αναμένεται να κυκλοφορήσει αρχές Μαΐου, συνοδευόμενο από σχετικές εκδηλώσεις. Επίσης, στέλνω το εξώφυλλο. Είναι η τελευταία φορά που στέλνω συνεργασία, υπό τις παρούσες συνθήκες, και παρακάτω εξηγώ το γιατί.

Έχει παραβιαστεί η αρχική μας συμφωνία, ήτοι να σου δίνω κάθε μήνα 4-6 σελίδες, με τον γενικό τίτλο ΜΠΑΜΠΑΣΑΚΕΙΑΔΑ [από τη Γλυκιά Συμμορία Icaros & Friends], εν είδει ενθέτου στη «Γαλέρα», με ιδιαίτερη σελιδοποίηση και γαλάζια φάσα γύρω από τις σελίδες, οι οποίες θα περιείχαν και χειρόγραφα καθώς και μίνι έργα τέχνης. Επίσης, δεν δημοσιεύτηκαν ποτέ στη «Γαλέρα» υλικά που σου είχα στείλει & παραδώσει, όπως το κείμενό μου Dignity (γιατί όπως μου είπες το είχα ανεβάσει στο blog μου), οι «Δύο Αθηναϊκές Ιστορίες» του Νέστορα Πουλάκου, το χειρόγραφο ποίημα του Γιάννη Λειβαδά, και τα «Τηλεγραφήματα από τις Κόγχες της Πόλεις». Σημειώνω ότι είχα δεσμεύσει φίλους να μου παρέχουν υλικό, και, βεβαίως, είχα δεσμευτεί απέναντί τους να δημοσιεύεται το εν λόγω υλικό.

Ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του, το στυλ του, τις εμμονές του. Προσωπικά, είμαι διατεθειμένος να συνεργάζομαι δωρεάν μονάχα με τους δικούς μου όρους, ειδεμή εκλαμβάνω τη συνεργασία ως… εργασία, οπότε ζητώ αμοιβή, έστω και φιλική, εφόσον πρόκειται για φιλική συνεργασία.

Συνεπώς, ζητώ είτε να επανέλθουμε στην αρχική συμφωνία, που σημαίνει να σου παραδίδω κάθε μήνα 4-6 σελίδες δικής μου επιλογής, απαρτιζόμενες από κείμενα δικά μου και φίλων μου, εν είδει, επαναλαμβάνω, ενθέτου στη «Γαλέρα», είτε να σου παραδίδω ένα δικό μου κείμενο 1500 έως 2000 λέξεων, για το θέμα του οποίου θα συμφωνούμε από πριν, και για το οποίο θα αμείβομαι φιλικά με 200 ευρώ.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, σε διαβεβαιώ ότι θα παραμείνω φίλος, αγοραστής, και προπαγανδιστής της πολύ όμορφης και πολύτιμης «Γαλέρας», δίχως όμως να είμαι και συνεργάτης.

Με όλη μου τη φιλία και την εκτίμηση,

Ίκαρος

ΚΑΛΑΪΤΖΗΣ ΠΡΟΣ ΜΠΑΜΠΑΣΑΚΗ
Γεια σου Ίκαρε,
Το κείμενο που μου προτείνεις δε μπορεί να δημοσιευθεί, επειδή προφανώς το βιβλίο θα κυκλοφορεί παράλληλα με τη ΓΑΛΕΡΑ.
Για όλα τα παρακάτω πρέπει να γράψω τόσα πολλά. Κράτα μόνο το «διαφωνώ».
Παραμένω θαυμαστής σου.
Και πάλι γεια,
Γιάννης
ΥΓ: Όταν τυπωθεί το «ΜΑΗΣ ’68», στείλε μας ένα για προβολή.

ΜΠΑΜΠΑΣΑΚΗΣ ΠΡΟΣ ΚΑΛΑΪΤΖΗ
Χαίρε Γιάννη,
ΟΚ και κανένα πρόβλημα.
Πάντα κι εγώ φίλος και θαυμαστής,
και όποτε θέλεις πίνουμε κάνα τσίπουρο.
Φιλιά,
Ίκαρος
ΥΓ. Βεβαίως και θα σου στείλω «Μάη», μετά αφιερώσεως μάλιστα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: